Naše společnost,
POSKYTOVANÉ SLUŽBY
Universal Solutions s.r.o.
Jsme společnost, která se přes 17 let pohybuje v oblasti fundraisingu, dotační a grantové politiky. Máme zkušenosti se zpracováním žádostí o dotaci a také se zpracováním všech povinných příloh, převážně do OPŽP, IROP, OP PIK, FM/ EHP Norsko, MZe, SFDI, SFŽP, MMR, nadace a nadační fondy, granty, sponzoring a mnoho dalších. Náš tým je tvořen více jak 12 členy, kteří pro Vás zajistí komplexně realizaci projektu od výběru vhodného dotačního programu, po podání žádosti o dotaci, administraci výběrového řízení až po závěrečné vyhodnocení celé akce, včetně následného monitoringu projektů. Za naší dobu existence, jsme napomohli k realizaci více jak tisíce projektů, jejichž hodnota se pohybovala počínaje v řádech desetitisíců až v řádech několika stamilionů.
V případě, že máte představu o svém projektovém záměru, ale ještě nemáte zpracovanou dokumentaci, naše firma má prověřené subjekty, se kterými dlouhodobě spolupracuje a může Vám tuto službu zajistit včetně následného inženýringu v případě, že jej neposkytuje projektant.
Když máte projektový záměr
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7. Realizovaný projekt
8.
V rámci našich služeb zpracujeme
Dotace
- Tvorba projektových žádostí k získání dotací v rámci strukturálních fondů Evropské unie pro firmy, neziskové organizace, obce a další právnické i fyzické osoby;
- Komplexní zpracování žádostí o dotace ze strukturálních fondů EU, z národních fondů ČR, prostředků z finančního mechanismu EHP (Norské fondy) i ze švýcarských fondů. Specializace na oblast „měkkých“ projektů např. v rámci operačních programů Evropského sociálního fondu (OP Zaměstnanost, OP Praha, OP VK) i „tvrdých“ projektů (OPŽP, ROP, SZIF, MZE, MMR, SFDI, MDČR apod.) a žádostí v rámci regionálních grantových programů, ale i dalších dotačních titulů ve spolupráci se zkušenými partnery;
- Poskytnutí veškerých potřebných informací pro potřeby zjištění možností finančního pokrytí investice pomocí programového financování státu a s tím související vypracování veškerých potřebných dokladů k žádosti o státní podporu a zajištění veškerých dalších podmiňujících správních aktů.;
- Koordinace a podpora při zajištění povinných příloh k žádosti a kontrola jejich souladu;
- Zpracování finálního podoby žádosti projektu do žádosti s členěním nákladů dle způsobilosti a zdrojů financování;
- Aktualizace a přepočet bodového hodnocení projektu dle aktuálních výběrových kritérií pro hodnocení žádostí v rámci příslušné oblasti podpory dotačního programu;
- Zpracování formuláře žádosti do dotačního programu v elektronickém prostředí včetně kompletace všech povinných příloh k žádosti;
- Zapracování případných připomínek žadatele k žádosti a předání finální odsouhlasené kompletní verze žádosti včetně všech povinných příloh;
- Návrh časového harmonogramu souvisejících výběrových řízení v rámci projektu;
- Poskytování poradenských služeb v souvislosti s aplikací podmínek a pravidel dotačního programu na vybraný projekt.
Řízení a monitoring projektů
- Nabídka managementu projektů spolufinancovaných z veřejných fondů;
- Zpracování finančních plánů a ekonomických analýz;
- Doplňování projektových týmů o vhodné externí odborníky;
- Komplexní administrace veřejných zakázek zadávaných v režimu zákona 134/2016 Sb., o veřejných zakázkách i mimo něj dle podmínek poskytovatele konkrétní dotace;
- Řízení projektových aktivit v souladu s harmonogramem a rozpočtem projektu, vedoucí k dosažení plánovaných výstupů a výsledků projektu a řízení projektového týmu;
- Administrace schválených projektů (komunikace s poskytovatelem dotace, tvorba monitorovacích zpráv, žádostí o platbu apod.);
- Externí hodnocení projektů (tvorba evaluačních zpráv a stanovení doporučení pro další postupy v realizaci);
- Zajištění průběžných konzultací v rámci přípravy, zpracování i kontroly žádosti o poskytnutí podpory z dotačního programu se subjekty zodpovědnými za implementaci dotačního titulu na úrovni ČR;
- Zajištění komunikace s dotčenými subjekty v rámci přípravy žádosti o poskytnutí podpory z dotačního programu pro vybraný projekt (místně příslušný krajský úřad, projektant, atd.).
Inženýring
Zajišťování územních rozhodnutí, rozhodnutí o využití území, územních souhlasů a veškerých stavebních povolení
- Projednání dokumentace k územnímu rozhodnutí a dokumentace pro stavební povolení s dotčenými orgány a organizacemi, a to včetně vyjádření správců inženýrských sítí;
- Kontrola zapracování připomínek do dané projektové dokumentace k územnímu rozhodnutí a dokumentace pro stavební povolení;
- Podání žádostí o územní rozhodnutí a potřebná stavební povolení (např. vodohospodářské, dopravní, hlavní stavební) s ohledem na to, aby nabyla právní moci v co možná nejkratším možném termínu;
- V případě potřeby zajistíme majetkoprávní vztahy s vlastníky dotčených nemovitostí, zpracování a kladné projednání dokumentace pro posouzení vlivu stavby na životní prostředí podle platných zákonů – EIA.
Zajištění výkonu technického dozoru investora, včetně zajištění kolaudace stavby
- Výkon kontroly provádění díla objednatelem ve smyslu § 2430 občanského zákoníku;
- Odevzdání staveniště zhotoviteli díla včetně přípravy podkladů;
- Kontrola a přebírání prováděných prací z hlediska jejich kvality a úplnosti, zejména těch prací a dodávek, které budou zakryty, zabudovány nebo se stanou dalším prováděním díla nepřístupnými;
- Kontrola věcné a cenové správnosti a úplnosti oceňovacích podkladů, jejich souladu s dohodou o ceně díla a jejich předkládání mandantovi k likvidaci;
- Kontrola dodržování podmínek stavebního povolení a ostatních správních aktů týkajících se stavby;
- Kontrola souladu provádění díla s projektovou dokumentací odsouhlasenou projektantem stavby;
- Spolupráce s pracovníky projektanta provádějícími autorský dozor;
- Spolupráce s projektantem stavby při zpracování změn a doplňků projektové dokumentace
- Kontrola, zda zhotovitel provádí předepsané zkoušky materiálu, konstrukcí a prací, kontrola výsledků těchto zkoušek;
- Kontrola řádného vedení stavebního deníku, kontrola dodržování časového harmonogramu stavby a ostatních podmínek sjednaných mezi mandantem a zhotovitelem stavby;
- Příprava podkladů pro uplatňování sankcí z neplnění smlouvy;
- Kontrola řádného převzetí a uskladnění dodávek na staveništi;
- Uplatnění a kontrola odstranění vad a nedodělků;
- Hlášení archeologických nálezů;
- Kontrola vyklizení staveniště zhotoviteli;
- Zajištění kolaudace stavby a v případě potřeby zpracování podkladů a formulářů pro vyhodnocení stavby.
Veřejné zakázky
Kompletní administrace veřejných zakázek v souladu dle zákona o zadávání veřejných zakázek č. 134/2016 Sb., ve znění pozdějších předpisů včetně zakázek mimo režim zákona
Činnosti před zahájením zadávacího řízení
- Zpracování návrhu zadávacích podmínek, detailní projednání se zadavatelem a úprava podle jeho potřeb, zejména požadavky na prokázání kvalifikace uchazečů, návrh základních hodnotících kritérií a dílčích hodnotících kritérií;
- Zkompletování a rozmnožení zadávací dokumentace se stanovením podmínek pro zpracování a předložení nabídek uchazečů; předání v elektronické podobě.
Činnosti v průběhu zadávací lhůty
- Poskytnutí zadávací dokumentace uchazečům prokazatelným a zdokumentovatelným způsobem;
- Zajištění předání dodatečných informací uchazečům na jejich dotazy k zadávacím podmínkám;
- Přebírání nabídek uchazečů, včetně vystavování potvrzení o jejich převzetí pro pozdější dokumentaci. Po skončení lhůty předání veškeré nabídky uchazečů včetně seznamu s uvedením data jejich doručení zadavateli.
Činnosti spojené s hodnocením nabídek
- Příprava dokumentů k ustavení hodnotící komise. Zajištění doručení pozvání na jednání hodnotící komise a rozhodnutí zadavatele o jmenování členem hodnotící komise spolu s jednacím řádem komise jednotlivým členům a náhradníkům členů hodnotící komise;
- Řízení práce hodnotící komise do ustavení předsedy a místopředsedy hodnotící komise, organizační zajištění otevírání obálek s nabídkami uchazečů;
- Poradenství hodnotící komisi k rozboru jednotlivých nabídek z hlediska splnění zadávacích podmínek, v případě potřeby zpracování žádosti o písemné vysvětlení nabídky, žádosti o písemné zdůvodnění mimořádně nízké nabídkové ceny, zpracování protokolů o jednání komise a zprávy o posouzení a hodnocení nabídek.
Činnosti spojené s ukončením zadávacího řízení
- Zpracování rozhodnutí o vyloučení uchazeče a oznámení o vyloučení těmto uchazečům z účasti v zadávacím řízení;
- Vypracování podkladů pro rozhodnutí zadavatele o výběru nejvhodnější nabídky, rozeslání oznámení o rozhodnutí uchazečům;
- Rozeslání oznámení o uzavření smlouvy o dílo uchazečům, kteří nebyli ze zadávacího řízení vyloučeni;
- Zkompletování veškeré dokumentace veřejné zakázky pro archiv zadavatele.
Činnosti při napadení postupu zadavatele
- Zhotovení podkladů pro rozhodnutí zadavatele o případných námitkách uchazečů;
- Zhotovení podkladů pro případné stanovisko zadavatele k podaným návrhům uchazečů, k orgánu dohledu nad dodržováním ZZVZ;
- Zhotovení podkladů pro případné podání rozkladu k rozhodnutí orgánu dohledu.
Další spolupráce se zadavatelem
- Příprava potřebných podkladů pro rozhodnutí zadavatele v případě, že se zadavatel kdykoliv v průběhu zadávacího řízení rozhodne ke zrušení řízení, rozeslání rozhodnutí uchazečům, příprava oznámení zrušení zadávacího řízení;
- Poskytování právní analýzy návrhů smlouvy o dílo, případně právní zastoupení zadavatele při jednáních o podobě smlouvy o dílo uzavírané s vybraným zhotovitelem;
- Poradenství ke všem otázkám a problémům s aplikací ustanovení ZZVZ v dané veřejné zakázce.